Warunki rezerwacji
REZERWACJA
GWARANTOWANA
W przypadku rezerwacji gwarantowanej, tj. potwierdzonej kartą kredytową, przelewem bankowym lub gotówką, opłacie podlega cały pobyt gościa.
REZERWACJA
NIEGWARANTOWANA
W przypadku rezerwacji niegwarantowanej, tj. niepotwierdzonej ani kartą kredytową, przelewem bankowym ani gotówką pokój jest zarezerwowany dla Zamawiającego do godziny 16.00 w dniu przyjazdu i po tej godzinie może zostać sprzedany.
ANULACJE
W przypadku anulacji pobytu, za który wpłynęła kwota gwarantująca rezerwację wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi. Mansor Monika Stala może w takiej sytuacji zaproponować Zamawiającemu inny dogodny termin pobytu odpowiadający jego potrzebom, w zależności od dostępności pokoi.
ZOBOWIĄZANIA
ZAMAWIAJĄCEGO
Klient zobowiązany jest uregulować całą lub pozostałą należność za zamówione zakwaterowanie w dniu rozpoczęcia pobytu, niezwłocznie po przybyciu do Mansor Monika Stala, przy dopełnianiu formalności meldunkowych.
Hotel zastrzega sobie prawo do żądania płatności z góry za zamówione w hotelu usługi.
W przypadku odmowy ze strony Gościa Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
Recepcjonista ma prawo żądać od Gościa uregulowania rachunku wcześniej niż przy wyjeździe, w chwili gdy wartość nieuregulowanych zobowiązań Gościa względem Hotelu przekracza kwotę 1000 zł.