Warunki rezerwacji

MANSOR HOTEL || Ząbki | Warszawa | Mazowieckie |
REZERWACJA
GWARANTOWANA

W przypadku rezerwacji gwarantowanej, tj. potwierdzonej kartą kredytową, przelewem bankowym lub gotówką, opłacie podlega cały pobyt gościa.

 

REZERWACJA
NIEGWARANTOWANA

W przypadku rezerwacji niegwarantowanej, tj. niepotwierdzonej ani kartą kredytową, przelewem bankowym ani gotówką pokój jest zarezerwowany dla Zamawiającego do godziny 16.00 w dniu przyjazdu i po tej godzinie może zostać sprzedany.

 

ANULACJE

W przypadku anulacji pobytu, za który wpłynęła kwota gwarantująca rezerwację wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi. Mansor Monika Stala może w takiej sytuacji zaproponować Zamawiającemu inny dogodny termin pobytu odpowiadający jego potrzebom, w zależności od dostępności pokoi.

 

ZOBOWIĄZANIA
ZAMAWIAJĄCEGO

Klient zobowiązany jest uregulować całą lub pozostałą należność za zamówione zakwaterowanie w dniu rozpoczęcia pobytu, niezwłocznie po przybyciu do Mansor Monika Stala, przy dopełnianiu formalności meldunkowych.

Hotel zastrzega sobie prawo do żądania płatności z góry za zamówione w hotelu usługi.

W przypadku odmowy ze strony Gościa Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.

Recepcjonista ma prawo żądać od Gościa uregulowania rachunku wcześniej niż przy wyjeździe, w chwili gdy wartość nieuregulowanych zobowiązań Gościa względem Hotelu przekracza kwotę 1000 zł.